2013-02-02

publicerat i

En dag att minas... Igår hade ja en ur mysig kväll med mina finaste min älskade sambo och min underbara Camilla och hennes man. Jag bjöd på god mat med mycket trevligt sällskap. De var just er jag ville umgås med efter beskedet som kom igår. Du finns i mina tankar och jag ska hedra dig med att göra fina blommor till dig ska du veta min älskade. Idag har ja haft en mys dag med Mats just vad vi behövde ta de lugnt och fixa lite vi körde saker till tippen och har fixat mycket i den gamla lägenheten. Ikväll kommer lite tjej kompisar hit så blir de tjej mys Mats skulle på kille mys så kan ja ha tjej mys... Ska bli trevligt... Mitt huvud hänger inte med just nu kroppen vill inte som jag vill... De har varit tufft mycket i huvudet som jag vill ska släppa... Imorgon blir de mat hos svärmor och sen till Malin fina du och umgås.. De behövs såna som Mats Camilla och Malin de gör en mycket stark... Ni är guld värda.../ S

Kommentera inlägget här :