Lördag....

publicerat i Allmänt;
Ska säga jag kan vara en lätt irriterad kvinna men när jag blir arg då vet jag faktiskt inte vart jag ska ta vägen.

För mig är allt min familj. De nått jag är uppvuxen med att mamma pappa mina två systrar och våra djur allt för mig.

Nu mera har jag en familj till det är min undrebara sambo snart pappa till våra två barn, även om Tea inte finns med oss så är vi fortfarande föräldrar åt henne.

Och är de något jag gör allt för är det honom han är min bästa vän. Kan säga han vet allt om mig mer en folk jag känt länge vet. 

Men när folk gör honom illa då vet jag fan inte vart jag ska ta vägen.

Nu i en veckas tid har jag velat ringa alla de människor jag inte har någon förståelse alls för och säga ett och annat.

2014 är ett skit år liksom 2013 och 2012. 
Visserligen har de lite gott med sig som hjälper en att orka men jag och min sambo har kämpat och kämpat nu snart vill vi ha tur.

Jag blir sjuk och dålig ofta vi tillbringar minst 1 till 2 gånger i månaden på akuten och vi får bakslag på bakslag.

I allt skit jag åker på ska vi nu mera kämpa oss igenom vår stora sorg men samtidigt glädjas åt att vi ska bli föräldrar igen. De tufft jag är så hormonlabil så de inte klogt.
Och så vill folk jävlas mer emot oss. Nä fy fan för falska människor som man en gång har tyckt så mycket om. De kunde gärna fått byta liv med oss så kanske de inser att de inte så glassigt eller roligt de liv vi har. 

Nä jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre....

/S 

Kommentera inlägget här :