Humm sova?

publicerat i Allmänt;
Kanske skulle sova men svårt... Snart är det jul och jag inte alls sugen på att fira julen.

Vi nästan klara här hemma så lite senare idag så ska jag fota och visa hur sovrummet blev till sitt bättre. 

Känner mig mycket nöjd och ser fram emot att min prinssesa ska komma snart. Så spänd på hur hon ser ut, vem hon är lik av oss två.

Sen börjar ja tröttna på folks åsikter när man är gravid. De min kropp mitt barn inte erat. Jag skiter i hur ni lever era liv vad ni har för hem inredning sluta kommentera min, hur jag skulle ha det vad jag borde köpa gilla tycka om... Aaa de gör mig galen... Jag är ingen märkesnörd kommer inte bli heller. Jag köper de JAG tycker är snyggt gillar inte vad andra säger till mig. 
När många har alla sina åsikter blir jag anti...
Jag försöker inte ändra någon varför ändra mig då? Ta mig för den jag är knäpp tokig och älskar göra tvärt emot vad folk säger till mig inte ens när jag va liten gick de få mig till något jag vägrade. Som vuxen då blir jag bara arg.

/S

Kommentera inlägget här :