2014-03-07

publicerat i Allmänt;
Hos läkaren igår fick vi positiva svar att de inte finns några problem att skaffa fler barn. De känn skönt lättande och kul...
Jag försöker blicka framåt var positiv i detta och stark. Visa dagar är lättare andra värre. Jag är glad över min dotter stark att få vara änglamamma. De är en resa som gjort mig stark i stjälen och väldigt ly hörd. Jag vet att livet är skört att man inte ska ta något föregivet.
Jag delar mitt liv med den bästa man jag kan tänka mig. Jag har en underbar släkt och vänner. Att leva här och nu gör jag njuter av det som finns hos mig. Jag kan gråta skratta le va ledsen men jag är oerhört tacksam över de som finns i mitt liv. Jag är glad över att se andra glada. Jag sysselsätter mig med att göra armband för när jag får jobba med mina händer lättar min sorg.... Vill folk ha armband så säg till de skönt för hjärtat och hjärnan.
Ja visa dagar är runt ut sagt helvete andra är helt underbara man tänker på att man mår hur jävla bra dom helst sen kan de lika bra pendla super mycket en annan dag. Sorg är konstigt de svårt att förstå de svårt att leva i men oftast blir man mycket stark i det. Jag ser fram emot att bli mamma igen och få ge min dotter ett syskon hon kan ha koll på... Som jag brukar säga älska glömma och förlåta....
Glömma de dåliga minnas de bra 

/S

Kommentera inlägget här :