Kunna tro...

publicerat i Allmänt;
Förlossningen i Jönköping har fått mig att vilja tro på sjukvården.
De va de bästa stöd man kan få alla underbara människor där som vill en väl få en att kunna gå vidare i detta och vilja få barn igen... Jag trodde helt enkelt inte de fanns någon på sjukhuset aom va så underbara som dom var / är... De har givit klar tecken att vi kan skaffa barn igen att de ser fram emot att se oss där igen. Att se en överläkare berörd av att man är så tacksam över hans hjälp känns skönt, de tre barnmorskor jag hade under min tid på förlossningen helt jävla underbara de fick mig fort att vilja vända detta till något bra de inte lätt men jag ska lyckas....de kan låta jag är arg men faktiskt inte på förlossningen de fick något dåligt till att kännas helt underbart för mig. Jag kommer va tacksamma för allt de gjort för mig i hela mitt liv.... /S 

Kommentera inlägget här :