Paket...ångest...glädje....

publicerat i Allmänt;
Både igår och idag har jag fått paket. Lite har jag inte fotat än men de kommer upp. Men lite slänger vi upp idag.

Idag kom detta armbandet som jag beställde för skänka pengar till barncancerfonden föra månaden. Har så svårt att se barn må dåligt.


Igår kom de ett paket från lekmer med lite blandat till mig och plutten.


När jag var i Skåne köpte jag nya plattor till min Cult lyckta, då jag älskat Cult över allt annat.


Idag va jag hos psykologen där hon sa de va bra jag var ledsen nu de för jag förbereder mig att bli mamma igen och försöker hitta mig själv. Något som är svårt att acceptera att man saknar vår dotter så mycket att de gör så ont i hjärtat. Men på något sätt vet jag att nya bebisen kommer snart och då kommer de kännas lättare i hjärtat.

I måndags testade jag mina nya nagelak super nöjd, jajo kanske äger lite många lack men de så underbart att ha massa färger att måla i känner mig som vanliga Sofi när jag målar dem. De är de ända jag orkar bry mig om. Och vill de ska se bra ut. 



/S 

Kommentera inlägget här :