Barnmorskan...

publicerat i Allmänt;
Snart är de dags att gå upp till barnmorskan för mätta och lyssna på plutten.

Sedan lämna prover, ska bli spännande och se om de kan ta prover på mig då jag är svår stucken i vanliga fall men nu är jag sönderstuken sen sjukhus vistelsen. Men de ska gå bra hoppas jag.
De brukar få ett försök, för de finns inget värre en när de gräver efter blodkärl på en.

Igår så bestämde jag mig för köpa hen hylla att sätta upp i sovrummet till bebisen. Där de kan finnas saker till den. Jag måste nog mentalt förbereda mig på att de kommer en bebis om 14v. Och att jag hinner vänja mig med den tanken.

Jag börjar mer och mer inse själv denna graviditet kommer gå bra. Den känns på ett helt annat sätt än den föra. 

Nu mera älskar jag bebisens rörelser jag njuter verkligen av dem. Föra gången tyckte jag de va obehagligt.

Nu har jag börjat prata med magen och kan känna den flytta sig mer och mer, plus magen växer för varje vecka nu. Mysigt värre.



De funkar rätt bra med sprutorna nu mera med även om jag blir jätte blå av dem.

Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänger. 

Men ibland måste jag erkänna de svårt att se ett ljus i detta men jag försöker och jobbar hårt med mig själv. 

Njuter av mitt liv så gott jag kan /S 

Kommentera inlägget här :