En grå torsdag...

publicerat i Allmänt;
Fy idag har de varit en fruktansvärt grå dag....

De känns som man inte riktigt vaknat idag... Men hoppas på en bättre roligare dag imorgon .
Igår blev de bakning på eftermiddagen de blev choklad muffins riktigt goda blev dem. Ibland önska man att man fick fika besök som kunde komma äta upp de.


Idag blev de lite mat hos svärföräldrarna för sedan åka till min prinssesa hade köpt en gravdekoration till henne.

Kändes som en stor sten lättade från hjärtat att komma till henne idag att vi alla va där vi fyra sambon jag plutten och Min prinsessa. Hela älskade familjen. Känns så hemskt hon ska få ligga ute i kylan. Mamma älskar dig så himla mycket.
Du finns i mitt hjärta alltid. Du är min fina prinssesa.


Föra veckan satt jag vid en köp och säljsida på FB och hitta detta.

Mats va inte hemma när jag köpte de, tidigt på morgonen hade han pratat om en dröm om kläder plutten skulle ha på sig. Men jag tänkte inte mer på detta, sen när han kon hem sa jag, att jag hade köpt en sak till plutten och skulle visa honom. Han bara de var exakt  såna kläder jag hade drömt om. Så han var riktigt glad att jag köpte. Nu äntligen finns de i vårat hem. 
Lyckan går inte att beskriva när man prickar rätt.

Börjat fundera på vad vill ni läsa om? Sätt att ni är några som läser min blogg men vad vill ni veta om? 

/S 

Kommentera inlägget här :