Ibland förstår jag inte vissa saker...

publicerat i Allmänt;
Vad är de med folk och avundsjuka?

Jag är själv en människa som fått kämpa i hela mitt liv och inte fått något på silverfat, även om folk kan tro de.

Men om man nu vill unna sig något tycker jag inte varför folk ska lägga sig i detta. 

Vi alla har olika prioteringar vad vi anser med livet.
Visa gillar köpa dyrt och har råd med de,
Visa köper billigt.

Idag har jag läst folk som verkligen vill lägga sig i och bestämma hur andra vill leva sina liv.


Jag kan säga så här att till denna bebisen jag har nu i magen den ska ha de bästa. Och de något jag anser bara. Därför har jag köpt mycket nytt och tycker de värt varje peng för jag är nöjd med de jag valt.
När man har varit med om många hemska saker anser man att visa saker är viktigare en andra.

Så länge man betalar sina räkningar har mat på bordet anser jag att folk inte har med att göra vad folk gör med sina pengar.
Så trött på folk är avundsjuka.

Ni hade många gånger fått byta liv med mig. Så gärna.
Då hade ni insätt att någon annans liv är inte bättre en de man själv har.

Kan inte folk leva sitt liv och sluta leva andras.

Mina åsikter detta nu.

Ta vara på livet njut av de ni har innan allt försvinner för en.

/S 




Kommentera inlägget här :