Söndag...

publicerat i Allmänt;
De va länge sedan jag hade en hel dag som var bra, men igår va en helt underbar dag, vi va på A6 och handla lite och sedan hade vi gäster hemma på middag och spel kväll. 
Inte ens på kvällen när min panik och ångest brukar komma, så var de en helt underbar dag med skatt och go mat.





Blev lite nytt på A6 för min del, jag älskar ju The body shop så där gick jag in och handlade lite till mig.


Sedan beställde jag mig ett par skor jag längtar efter att få, 



Visa dagar saknar jag min Tea så otroligt mycker, saknar och längtar super mycket efter denna nya bebisen, känns så skoj de ska komma en ny bebis, fast på något sätt är de lite läskigt fast helt underbart ändå.

Varje dag kan jag ligga kolla ut nya saker jag vill ha till den. 

Köp stopp är de inget som finns hos mig, ju mer jag kollar och köper till den, ju mer kan jag lugna mig att de kommer en underbar sak som ska komma till oss idag. 

Idag är det Teas 8 månaders dag, och jag är nu i v 23 med denna nya bebisen, känner väl den lite mer och mer. 
Men känner jag inte den när jag vill får jag panik och börjar gråta.
Då kommer skräcken och saknaden.

Jag känner mig så hedrad av att vi ska få ett barn till, att det är något som växer inne i en och något som blir som jag och Mats , helt underbart.

Synd är de att Tea inte får vara med och njuta av sitt lillsyskon.

Men de bara att blicka framåt och njuta av livet även om de tungt ibland.

/S 


Kommentera inlägget här :