Livets konstiga spel

publicerat i Allmänt;
Livet är konstigt, på ett år har jag ändrats anser visa saker är mer viktigt en andra.

Jag har alltid haft barn nära mitt hjärta, men ska erkänna saker
När ja vänta Tea kunde jag aldrig förstå hur det känns att inte få behålla något man drömt om eller älska försvinna när man minst förstod. För kunde jag glädjas åt alla folks graviditer och barn. Men så är det inte längre.
Jag har så svårt att glädjas åt andras graviditer jag kan inte bli glad de låses i hjärtat i mig och jag får panik.
När folk får barn får jag en avundsjuka en ilska där man känner hur orättvist är att man själv inte kunde behålla sitt egna barn.

Denna gången längtar jag så jag bli knäpp efter saken som växer i min mage, jag vill dessa 4 sista månader ska gå hur snabbt som helst. De så jag inte orkar vänta varför ska man behöva vänta så länge för att få en bebis.

De många som inte förstår hur längtan är. Eller hur spöken bråkar i ens huvud om att man ska mista detta barn med de så jobbigt.

Igår var vi hos spc mödravården och allt såg bra ut. Så lilla plutten mådde bra. Längtar så jag blir knäpp. 

/S 

Kommentera inlägget här :