Min vecka min helg....

publicerat i Allmänt;
Hela föra veckan kämpade jag med en sjuk dålig mage som mer eller mindre lagt av. Kan säga man inte är stöddig när man har kramper och inte vet som felar i ens tarmar. De blev en vistelse på akuten med utan något större svar vad som gör de. När man är gravid är de svårt att veta. Vad det är som gör så jävla ont. 

Förutom de har de varit en rätt ok vecka.

Jag torkar äpplen och gör äpple chips super gott och nyttigt och inga konstigheter kan verkligen rekommendera att äta såna när man är små sugen på något.


Sen var jag hos psykologen nått jag erkänner mitt psyke är rätt instabilt ända sen Tea dog minsta lilla motgång trillar jag ditt igen. De ska inte mycket för att jag ska må dåligt just nu. De gör ju inte saken lättare att man börjar närma sig v 28 den veckan är jobbig en oroande vecka. Det var den veckan jag miste vår dotter i magen även om man inte ska tänka på det gör man det utan att tänka på kan jag lugnt säga fast man inte vill det.
I helgen hittade jag en bild från v 28 med Tea och så tog jag en bild på magen nu de inte jätte stor skillnad på storleken kan jag säga.

Men försöker se framåt.

Har bestämt mig för börja kolla på bebis saker bara för vänja hjärtat och psyket att vi ska bli föräldrar igen. Så jag har hittat en åkpåsse jag lätt ska köpa till plutten.



Den blåa på bilden blir det. Tycker den är snygg och passar båda könen och jag gillar den riktigt mycket.

Men de är lite av de få "nya" saker jag kommer köpa resten är begagnat bäst så tycker jag och M.

Ska hitta ett fårskinn till den med som man med han ha i vagnen.

Just de i veckan var jag på marknad.
Jag hitta en del där.
En ny vaxduk (ja de är tant varning på det) men jag tycker de sjukt smidigt och praktiskt på massa sätt kan jag säga när man spiller eller slabbar på bordet, bara att torka av super smidigt.

Sen köpte jag super god ost och så hitta jag en drömfånge som jag letat efter en så nu ska mina hemska drömmar försvinna.


Oj nu blir de ett jätte långt inlägg med allt som hänt.

Igår va jag och M hos svärmor och tig de lugnt jag gjorde plankstek där. Super gott
 

Vi åt även avokado med räckor och ostkaka till efterrätt. 
Super mysigt och värt hur mycket som helst



Nä nu blir de hoppa ur mys kläderna och duscha efter ha städat lägenheten och vattnat blommorna så blir de åka och handla och fixa lite till här hemma. 

/S

Kommentera inlägget här :