Onsdag...

publicerat i Allmänt;
Läste nyss min favorit bloggares senaste inlägg , de berör ska jag säga. 
När man själv är i livets upp och ner vända värld så känner man en avundsjuka när man ser folk leva de dära "perfekta" livet man själv drömmer om någon gång.

De så sant de hon skriver om. 
Att vi alla har våra spöken i våra garderober bakom alla vakar bilder finns den riktiga sanningen och det är så sant så.

Ingens  liv är perfekt.

Vi alla kämpar med vårat har varit med om olika svårigheter i våra liv.

Ibland är livet lite lättare en andra gånger.

Även om jag är en person med mycket i ryggsäcken så kan man aldrig gämföra sitt med någon annans. Ibland gör små saker bara så jävla ont i hela själen så man vill skrika.

Även om vi har de tufft just nu så kämpar vi...
I allt jag har varit med om så känner jag att detta ska jag med ta mig ur även om sorg smärta gör ont så vill jag inte ge upp helt.

Ingens liv är så där perfekt som de ser ut.

Och så är det bara.

Vi borde sluta vara avundsjuka på vad andra ha och i stället njuta av det vi har i våra liv.

Njut av livet innan det är försent.

/ S

Kommentera inlägget här :