Sjukt länge sedan jag blogga.

publicerat i Allmänt;
Ja de sjukt länge sedan jag skrev en rad här inne men orken har inte funnits helt enkelt.

Vad har hänt sen sist ?
Mycket men ändå inget.

Min lilla Alice har kommit världens ljuspunkt i livet.

Som är nu 3 månader helt otroligt hon blivit så stor flicka 😍.
Hon ger en så mycket.

Sen har vi passerat Teas födelsedag jag kan sakna henne visa dagar så himla mycket att de gör sjukt ont i mitt mamma hjärta.

Det känns orättvist att vara tvåbarns mamma som ingen kan se, mina två döttrar kan aldrig leka med sig jag kan inte säga jag ska hämta min två döttrar. Aldrig de fan piss rätt utsagt.

Tro inte jag är lycklig över min Alice det är jag mer en någonsin ska ni veta hon är allt verkligen allt för mig.


Med mig själv håller jag på ta tag i mina sista 4kg att gå ner i vikt sen graviditerna. Så nu har jag plockat bort min värsta bov godiset. Men man får dumma saker för sig när man varit i sorg. Så yoga och ut och gå och äta bättre och mer nyttigt. Målet är att känna sig nöjd. Trånar inte efter vara trådsmal eller har rutor på magen utan bara må bra och känna mig nöjd. 

De kan man göra bara igenom att träna ut och gå och äta bättre. Ta bort sånt som man inte behöver så som godis. Och äta mer bättre mat. 

Så lite vikt prat kommer komma tillbaka till bloggen igen då ni kommer få se före och efter bilder sedan när jag är klar med min resa. 😍💗

/s

Kommentera inlägget här :