Tankar...

publicerat i Allmänt;
Jag ska erkänna flera saker med en gång, jag kommer inse jag aldrig får tillbaka den kroppen jag hade innan mina två barn men jag kan se till att jag trivs med min kropp igen, sen kan jag känna ilska avundsjuka åt alla som har ett levande syskon till sitt barn, ja Alice har en syster men ingen kan ju se henne ingen kan se hur lika de är mer en jag, blir så ledsen både på mig själv för hur värdelös jag känner mig att de två inte får leka med varandra. Önska de fanns fler som förstod.

Jag älskar min lilla familj men ibland är de tufft när sorgen kommer när längtan efter Tea är stor.

Jag njuter varje dag av att se Alice utvecklas se henne bli mer och mer duktig på massa saker. 

Jag älskar mitt liv fast de har stora ihop lappade sår. Jag älskar min sambo fast vi inte tycker lika dant alltid eller att livet är så lätt alltid. Men jag ger inte upp jag är en kämpe en som vill visa de ska gå bra allt. 

Har vi klarat oss hit klarar vi lite till.

Jag kommer alltid kämpa för min familj alltid kämpa för min underbara sambo mina två döttrar, kommer berätta för alla att jag har en dotter i himelen och en här på jorden. 

/ S

Kommentera inlägget här :