2012-12-11

publicerat i Allmänt;
Har varit ur dålig på blogga nu på ett par dagar men nu slänger jag in ett jätte inlägg med bilder på vad som hänt i ens liv och så!
 
Jag själv mår jätte bra förutom gallan som bråkar , Förutom den är jag kär och lycklig!
Har en ur snäll kille som verkligen tar hand om en:)
I helgen som gick fixa vi i min lägenhet med lite nya saker och i lördags var vi i Göteborg och gick på Lisebergs Jul marknad!
Sen har jag jobbat och ståt i så lite sånt har hänt under dessa dagar !
På fredag blir de glögg kväll hemma hos mig :)
Och fira man är helt klar i skolan :)
 
Så nu slänger vi in bilderna så får de tala i stället för vad som har hänt här hemma :) Vi har då gjort ett Pepparkaks hus och så kommer blider från Liseberg med !
 
Här hemma :)
 
Pepparkakshus
 
Götebrog / Liseberg :)
'
 
Hoppas allt är bra med er !! /S

Kommentera inlägget här :