2012-12-12

publicerat i Allmänt;
Nu händer de nu är det på riktigt de nog så här det ska kännas! Dina läppar ditt leende ditt skratt kan inte göra en lyckligare! De nog de känns när de är på riktigt! När de är rätt! Att bara få vara med dig gör mig så glad och hel! Att bara få vakna upp med dig gör mig att vilja le! Du står ut när man är gnäller och har ont du finns där! Du förstår de gör ont! Beskedet vi fick igår som bevisar att man inte hittar på va skönt! De va en lättnad för mig i alla fall få veta vad det är som gör sjukt ont som får mig att vilja gråta och inte vilja ha den smärtan ! Nu är de bara en evig vänta att få reda på vad de ska göra åt de? Gå på smärtstillande är mindre kul kan jag säga! För jag blir sjukt trött och tappar orken lätt av de! Har ju rätt mycket som ska fixas som bara blir upp skjuten för jag inte har någon ork! Vist du var här hemma och hjälpte mig få koll på visa saker! Men de är ändå saker som måste göras! Känner mig halv snorig med så på nått sätt är jag väldigt glad jag har lite semester för kunna få lite gjort! Är ju ledig i några dagar till! Livet flyter ju på annars rätt ok tycker jag allt! Trivs rätt bra med mitt liv just nu! Faktiskt :) /S

Kommentera inlägget här :