2012-12-31

publicerat i

God morgon... Sista dagen på detta året. Ja bakar bröd just nu till i kväll i fall ja kommer iväg. Blickar tillbaka på detta år. Ett år ja lärt mig sjukt mycket och inser man inte ska ta livet föregivet. De finns saker ja inte någon sin vill vara med om igen, vill inte heller se mina nära och kära oroliga igen. Vill de ska slippa få samtal de inte vill ha. De finns saker ja vill ta med mig till de nya året de min Mats , mina vänner deras nära och kära och min älskade familj. Låt alla få vara friska och krya nästa år låt alla må bra. De finns bara en av er och de det som gör er så unika och därför ja tycker så mycket om er. Lev här och nu med de du älskar med de du bryr dig om. Och inte om 25 år de för långt fram vi vet inte vad som händer då och de ska vi vara glada över. Älskade människor ni har en plats i mitt hjärta ni alla är fina i mina ögon. Med detta vill ja säga tack för ni finns står ut med mig och mitt liv./ S

Kommentera inlägget här :