Finns bara ett sätt!

publicerat i Allmänt;
Ja de finns bara ett sätt att ta reda på vad jag vill och de är att testa mig fram och ta reda på va fan det är man vill med sitt liv. Alla pratar om drömen om skaffa familj och man, Men är det verkligen så kul som folk säger? Vill man gå runt med ett barn i magen 9 månader och ha ansvar för de livet i 18 år? Leva med en man man inte kan lita på som skulle kunna ligga runder och leta upp andra tjejer på nättet ? Är det ett sånt liv man vill ha? Inte jag i alla fall. Fan inte så säker på de dära med familje livet längre. För några årsen var jag bomb säker jag skulle ha man och barn. Men är faktiskt inte så säker på det längre. Blir mer avskrämd för de en lokad och vill hellre leva själv och leva mitt liv utan en massa måsten. Så spännande är det inte att behöva anpassa sig efter en massa folk. Och de känns just nu bara för mig en för mycket ansvar jag inte vill ha ju just nu. Jag får panik när folk pratar barn gifta sig flytta ihop nä de inget jag vill just nu trivs väldigt bra som jag lever just nu träffar de jag vill och gör de jag vill!/S

Kommentera inlägget här :