Hemsk känsla!

publicerat i Allmänt;
Idag fick jag min stora nära döden känsla, har haft små dampingar innan men idag fick jag en jätte stor, Fy fan säger jag, kallsvettas känns som man ska kräka ja allt på en gång och inget händer man känner paniken i sig, och hur magen bara sväller upp, Fy fan säger bara de var en hemsk känsla. Jag vet det är normalt och väldigt viktigt att både fisa och rapa efter denna opration, men jag tycker det är sjukt pinsamt och vill inte folk ska tycka jag är äcklig! Nu är frågan hur äckligt är det om man måste göra det? skäms ju ögona ur mig och vill bara försvninna. Hur många av ens vänner förstår att man måste göra detta och hur det känns i en om man inte gör det? Hur normalt är det att göra det? För mig känns det väldigt tabu? Är det fel att tänka att det är tabu? Jag har försökt att göra klart de sista här hemma sen de hände innan idag, men måste faktiskt säga det tar sjukt mycket på ens krafter när man är med om det. En annan sak jag tänkt på, Bara för man sminkar sig och inte vill visa alla sina påsar under ögonen är man PIG då nä det är man inte, känner mig halv seg, men försöker hålla skenet upp när jag träffar folk för de inte ska se hur trött jag igentligen är. Ja för jag vill inte någon ska tycka synd om mig, jag försöker i alla fall må rätt bra även om det inte helt lätt hela tiden. De kommer många utmaningar hela tiden varje dag. Och få in i huvudet magen orkar inte mer fast ögat vill mer är det jobbigaste. Mitt godis sug är helt borta har inte haft något sug på över en månad och tänker inte vända tillbaka till det träsket har jag bestämt mig för. Ser fram emot att börja träna ska se om jag kan sätta igång nästa vecka och få röra på mig och träna av mig massa energi och bräna lite fet. Imorgon tänkte jag ut och gå längre runder för jag ska vara hund vakt hela helgen så kan vara bra för honom med att få röra på sig och gå av massa energi. /S

Kommentera inlägget här :