2012-08-24

publicerat i Allmänt;
God förmiddag alla!
Ja idag är det fredag, alla pratar som om det vore något speciellt med fredagar! Men vi som jobbar varje dag dag som natt är det som en vanlig arbetsdag! Alltså inget speciellt för vara fredag det är ju en vanlig jobbdag för oss. Folk borde uppskatta oss mer vi som alltid finns till tjänst för er andra som SÄGER det är något speciellt med fredagar! Men men tyvärr ser inte alla det!
Slänger in lite bilder på en !
 
Så nu är frågan ser ni någon skillnad? De upp till er och se den bilderna är nytagna sen imorse när jag körde till läkaren.
Sitter och funderar på vad jag ska köpa i Ullared när jag ska ditt, men efter ha pratat lite med mamma idag så kom vi fram till att de inte lönt att köpa en vinter jacka där så ska se om jag kan låna en va lillsyrran så slipper jag lägga en massa pengar på det. Men en höst jacka måste jag verkligen ha. Sen någon vinter tröjor och kanske några leggings och se om jag hittar någon heminredning de alltid trevligt :) /S

Kommentera inlägget här :