Hur mycket kan man äta?

publicerat i Allmänt;
De svårt att förklara hur mycket man kan äta!
De man kan äta lite mer av visa saker och mindre av visa saker!
Jag har tagit en bild på en lunch jag har ätit för ni ska kunna förstå lite bättre. 
Men visa saker är mycket mycket svåra att äta visa går hur lätt som helst att äta visa dagar funkar kanske inte ens det som brukar kunna gå att äta! Så man vet aldrig! Det är dag för dag allt!
Kan säga idag är en dag då maten är sjukt jobbig att äta de så jobbigt att äta och du inte sugen på något över huvudtaget, Jag kan själv ha jätte svårt att äta kyckling, bröd, potatis, glass, kött.  Jag har inget som verkligen funkar för mig som jag vet är ett säkert kort tyvärr. Det är mycket krongligt visa dagar ska jag säga!
 
Maten ligger på en liten talrik så kan säga de inte mycket och man kan bli super mätt kan jag lova er! 
De bara fråga om de nått du undrar om.
/S

Kommentera inlägget här :