2012-03-29

publicerat i Allmänt;
Tre dagar efter oprationen och jag är hemma fast i skåne! Hos mina föräldrar känns super skönt. Öm i magen ja det är jag och lite trött ja då. Men varit full rulle hela dagen gick upp 6,30 på sjukan och sedan kl 10,30 kom pappa och hämta mig för köra till Helsingborg! Sen när vi kom hit va det mat som bara mitt liv består av just nu, sedan vila lite sen gick mamma och jag till apoteket och löste ut alla mina mediciner, sedan var det dax för fika/mellan mål. Och sedan blev det åka handla lite med mamma fynda väldigt fina saker som jag tänkte visa er sedan när jag är hemma igen:P... Sedan blev det köra och handla mat jag kan äta eftersom jag inte kan äta vad som helst än. Och nu landa jag lite snabbt med datan för snart ner och äta lite kvälls mat, Avokado med kessela. Och inte nog med det vi ska hinna med ett mål till idag så det är det jag säger jag bara äter nu mera fast VÄLDIGT lite. Men måste säga jag mår väldigt bra ändå //S

Kommentera inlägget här :