Dag 3

publicerat i Allmänt;
Ja då har snart dag tre med gått av mina 26 dagar. Och jag tycker det har gått bra idag med. Varit ute och gått några gånger idag på en ca 30min per tillfälle men det har varit skönt. Tycker inte det känns allt för jobbigt med att inte äta som man ska i heller, vist är man sugen lite till och från men det är bara att tänka om 3v får jag äta och att det kommer gå bra detta. Imorgon ska jag åka och köpa hantlar så jag kan träna mina armar här hemma, och sedan tänker jag införskaffa mig något man egentligen inte ska äga och det är en våg! Mes för att se om det är något som har hänt på 3 dagar eller om jag ska göra någon ändring för att kunna upp nå de kg som ska ner inför oprationen. Fick för mig i morse att städa hela lägenheten så det blev det med. Imorgon blir det att städa min klädkammare för det var inget jag han idag. Men som sagt jag måste hålla mig sysel satt för inte tänka på mat eller för mig att ta något jag kan stoppa i munnen men ja det är bara att stå emot något jag måste.
/S

Kommentera inlägget här :