Dag 9

publicerat i Allmänt;
Ja är faktiskt inte så trött jag trodde jag skulle vara idag när jag kom hem. Idag hade jag en super bra dag på jobbet skönt skönt. Men borde gå och lägga mig så jag kan ut och gå en härlig och efter längtad morgon promenad imorgon sedan blir det att gå på vatten gympa och det är något jag kan säga ni ska pröva på så skönt och underbart är det. Känns som man verkligen tränat när man kommer från ett sådant pass :) Idag blev det bara en sväng på gymet för göra lite konditon träning. Va ju i skolan och skrev ett prov idag med ju. Nä men annars måste jag säga det varit en bra dag när jag väl fick lite saker att tänka på. Ett tag var jag väldigt sugen på mat men det fixa de jag det med att åka till jobb och vips så var det borta. Nä får väl strax krypa till säng för orka med morgon dagen med. På söndag blir det ställa sig på vågen och mätta sig för och se om något har hänt med ens kropp. Men ja jag får väl se. Ha en super bra kväll alla. /S

Kommentera inlägget här :