2012-10-07

publicerat i Allmänt;
En lång helg med jobb! Känner att min helg tog för fort slut fick inte känna de va helg eftersom jag la den på Jobbet! Imorgon blir de göra lite ärende innan Ja ska köra till praktiken! Mår väl ok benen är ner och huvudet upp. Har bestämt mig för att inte ge J någon mer chans nu. Han har fått allt för många och han gör mig bara mer och mer ledsen! De finns bättre så får ja tänka :)... Livet flyter på annars tycker jag inte långt kvar i skolan nu och jag funderar verkligen vad jag ska göra med all min egen tid då? När de inte är någon skola kvar... Utan bara Jobb. Och det dära med jobb skulle vilja jobba på sjukhus de både kul och spännande känns som jag har hittat min grej nått jag skulle stor trivas med! Faktiskt ska se till att få in en fot tror jag... Men det är bara tankar och funderingar än så länge ska jag till lägga!/s

Kommentera inlägget här :