2012-10-10

publicerat i
Ett tag sen jag skrev men varit så mycket med jobb och praktiken så ja varit så trött.... Hur mår man då?? Jo då de bra känner mig rätt ok magen känner de funkar ok faktiskt... Prova en klänning igår som varit förliten men igår passa den... Tänke lägga upp bild på den sen. Har plockat svamp med så lite har de hänt... Har ett par byxor ja med ska komma i... inser nog lite min kropp har ändrat sig lite. kläder sitter inte som de gjort innan... Så svårt att förstå att kroppen ändras sig och inte känns lika Dan... de hänger och brösten har blivit jätte små känner min själv känsla börja försvinna känner mig inte jätte fin utan kläder skäms att visa mig utan kläder... Kan någon älska någon som ser ut som man gör??? Är ja konstig eller är de normalt?? Kan man börja älska sin kropp igen utan kläder?/S

Kommentera inlägget här :