En dag med idiot kläder!

publicerat i Allmänt;
Idag är det en sån dag jag inte klarar av att se på min mage inte ens se på mig själv för jag ser bara gamla Sofi som fanns för 7 månader sen tycker allt sitter lika dant och kroppen min ser lika dan ut! Har nog bytt kläder 20 gånger nu och de får bli de jag har på mig nu! Inte nog med de så börjar de bli höst och snart vinter och man måste ha mer kläder på sig bara de ger en klump i magen som ja inte kan beskriva! Har tagit bilder på en idag så ni får se själv! Ni ser inte de jag känner inne i mig en känsla som inte går att få er att förstå den finns inte där alltid men idag känns de så jävla stark att de faktiskt lite jobbigt! Vill inte höra jag är fin för de inte det handlar om utan att förstå själv vad som händer med en själv när inte kläder eller kroppen ser ut som den har gjort en gång i tiden. De faktiskt rätt tufft visa dagar att inse kroppen ändras den är inte alltid så vacker och man undrar många gånger ska man alltid se ut så här?? Slänger upp bilder i alla fall! Hade helst velat gå runt i mys kläder idag faktiskt!!!
Den Sista bilden är nått jag skulle kunna tänka mig gå runt i hela dagen utan att känna mig lustig i eftersom de får sitta löst och pösigt på en!! Ni ser nog inte problemen jag känner inne i mig när jag står vid speglen när jag tar bilder på mig själv eller ens ser på mig själv. De ingen vacker syn tycker jag !!! Men de min åsikt inte er utan min och det är Jag som ska lära mig själv att älska min kropp! Inte ni som ska lära älska min nya kropp! De är en kamp jag får gå igenom visa dagar lättare visa dagar svårare visa dagar ångrar man de man ut satt sin kropp dag för visa dagar förstår man att man har lärt sig något av de man gjort emot den! / S

Kommentera inlägget här :