2012-09-19

publicerat i Allmänt;
Så nu har man fått i sig lite mat! blev lite lätt mat men köket ser ut som en bombnedslag och ja borde städa även om jag mår skit orkar ja verkligen inte ta tag i det att stå upp mer en 5 min pallar ja inte just nu så blir soffläge och sängen som gäller för mig och inget annat de bara synd de inte är ett skit på tv så ja har pluggat in och lyssnar på bok. Har snart läst två sjukt bra böcker några jag aldrig trodde mig själv vilja läsa Den ena var Magdalena Graafs bok Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Har även läst nu Magnus Hedmans bok När ljuset slocknar! Faktiskt super bra böcker va väldigt negativ emot de böckerna innan men jag måste säga jag ändrar mina åsikter om de båda böckerna! Men så ja jag kan verkligen be er att läsa de böckerna speciellt om ni vill läsa något annorlunda de kan va lite sega i början men efter en liten stund så väcker den verkligen frågor hos en och hur svaga vi människor är och hur elaka vi verkligen kan vara! Så bara att läsa kan jag lugnt säga:)/S

Kommentera inlägget här :