2012-09-29

publicerat i
Då säger vi god morgon med lika stark huvudvärk ja hade för exakt en vecka sen... Ja som trodde den hade släppt. Men nu är den tillbaka ville ju inte detta har inte tid va sjuk inte tid va mer borta mitt huvud behöver funka. Ja får tänka på andas och så vill ja undvika ta min medicin för blir så trött av dem... Sen har ja funderingar om detta kläder vad är ok att ha på sig? Vad är fint hur tänker man att man inte måste ha stora kläder vad vet man är snyggt??? Vad passar vad tycker andra om de man har på sig??? Tycker folk ja är lika stor som man va innan är ja denna feta Sofi folk umgås med för hon är snäll... Hur skulle ni beskriva en?? Man ska inte bry sig men de gör jag verkligen mer en ni kan tro... Eftersom ja känner mig så stor och lik som jag såg ut tycker ja ser exakt likadan ut i mina 117kg ja vägde som ja gör i mina 85kg ja ser inte någon själv någon skillnad Vist 22cm från magen har försvunnit. Men tycker de ser ut att hänga som de alltid gjort. Ja detta gör lite ont i mig en smärta ni inte riktigt kan förstå....Hur gör man för se hur gör man för handla kläder hur vet man om kläderna sitter som dom ska ja de är frågor ja ställer var dag.../S

Kommentera inlägget här :