Visa saker!

publicerat i Allmänt;
Visa saker är inte lätt de inte lätt att tänka eller förstå eller förklara hur de känns inne i en! Ber inte dig tycker som jag känna som jag utan kanske bara förstå! JA är inte alltid stabil skyller inte på någon mer en mig själv! Mitt inre börjar blir mycket starkare och ja känner mig bättre. En sak som är säkert är att de finns saker som gör mig svag de är när man inte kan umgås med folk man har umgåtts med de tar på krafterna att folk kommer och går! Ja detta år har jag verkligen lärt mig uppskatta livet in ser de kan försvinna för fort från en de är meninglöst att gå runt att vara ovän med folk umgås med folket i stället för göra dig ovän med alla för en dag är de tyvärr så att De kanske är så att DU inte finns eller Så är det den du Umgås med som har försvunnit. Ja alla människor kan inte alltid hålla jämt men de bättre att försöka finnas och hjälpa en trycka ner och få människan och känna sig sämre. Ja inte ens jag har tänkt så här alla gånger men nu mera efter allt som hänt detta år inser ja att de bättre att tänka så hära. För livet är för kort att förspilla en att bara få de försvinna och ångra nått man kanske gjort. Även hos mig finns de saker man ångrar för man undrar varför man alltid är så stor i munnen och man kanske måste anpassa sig med inte så lätt men de är verkligen ja har jobbat med detta år och försöker få livet att funka ändå :) Så Gott råd till er alla ! Ta hand om de ni har i era liv och försök va snäll emot alla du har i ditt liv även om de inte är lätt en dag kanske inte den människan finns hos dig!/S

Kommentera inlägget här :