oj ...

publicerat i Allmänt;
inte bloggat på länge men nu är det dax känner jag. mest för mig själv. jag har stor ångest gått upp 2 kg alla säger jag inte får gå upp mycket jag måste ha koll på vikten. de gör så sjukt ont i mig. tårarna är på väg. jag vet om att jag är gravid men jag har ju kämpat så för att nå den vikten jag va på. och nu ska jag gå upp och bli stor igen. att förklara hur detta känns inom mig är svårt. jag vet bara att de gör ont i mig. att jag brottar med mitt indre allas åsikter och tycke. Sedan ha en sambo som inte vet vad han vill ger mig en smärta. vem förstår hur jag mår? de fan inte kul att må illa varje dag av allt man får i sig plus du ska tänka på vad du stoppar i dig men barnet ska ändå få i sig de den behöver... mitt hjärta gör ont min själ svider vem tårkar mina tårar vem förstår min smärta mina tankar... jag ska ta hänsyn till alla andra och vad alla andra tycker och vill. men mig själv då vem hjälper mig då?/ s

Kommentera inlägget här :