Måndag och en känsla som svår att beskriva...

publicerat i Allmänt;
Att må illa tar på krafterna skulle vilja ha ork mer en att bara gå och handla och sedan vara slut igen... Denna gången uppskattar jag allt med att må dåligt i denna graviditet har bestämt mig för inte klaga utan uppskatta allt som har med den att göra. Men de tar på krafterna verkligen. Samtidigt ligger oron i hjärtat för gå på alla undersökningar för att få samma besked som när man vänta Tea. Att ditt barn är dött. Även om jag ser detta som något helt nytt och inte vill gämföra dessa med varandra. 

Något som förändrat mig är att jag fixar inte se barn sjuka de får mig gråta eller veta folk få vara med om samma smärta som vi att mista ett barn. De gör ont i mig att veta finns fler som måste känna samma sak få samma sorg förlust saknat får mig att rysa....

/S

Kommentera inlägget här :