saknaden

publicerat i Allmänt;
Idag skriker mitt hjärta efter dig Tea varför kan inte jag få hålla mitt barn , varför fick jag inte se henne växa upp le skratta och få va med oss. Tårana rinner jag vill ha dig tillbaka de snart 6 månader sedan du lämna oss de känns som igår jag saknar dig mer och me smärtan finns i mitt hjärta hela tiden livet är inte så jag ville ha det.
åååå kom tillbaka min fina skatt den jag ville lära allt som jag inte fick. gör så jävla ont i mig de fan inte rättvist att jag och din pappa inte fick ha dig tillbaka....

Vill ju bara hålla dig känna din doft.
Mitt hjärta gör så ont.
De bara glömma tycker folk.
inte kan jag glömma de finaste jag fått inte kan jag glömma hur du dåg ut hur fint du låg i min famn...
Kom tillbaka jag vill inte vara utan dig...

Mammas hjärta skriker efter dig
Mamma skulle kunna göra vad som helst få sig tillbaka

Ååå Vad de inte är rättvist.

/s

Kommentera inlägget här :