Fredag den 13/6

publicerat i Allmänt;
För någon dagsen gemförde en person min förlust av Tea med hennes missfall i v5 att de var samma sorg och förlust. Men de ska jag säga de inte samma sak i 28+4 dagar hade jag en relation med min dotter jag fick födda ut henne precis som en vanlig förlossning jag fick hålla henne se henne och uppleva hennes ansiktsdrag. Hon hade 10 fingrar 10 tår hår på huvudet hon hade allt en bebis har utom ett hjärta som slog utom att hon andades. Ett missfall i v 5 är inte samma sak de inte ens ett foster de har inte ens fått kroppsdelar eller liknar en går inte att hålla går inte att se kön. I v 5 kan man inte ens rädda de. De gjorde mig sjukt arg att höra de va samma förlust. Förstår man blir ledsen när man får missfall men de är inte samma sak långt ifrån. Folk får tycka att jag har fel men bli gemförd med någon som fått ett missfall i veckan 5 vill jag verkligen inte bli. De kan nog aldrig bli samma sorg aldrig. / S

Kommentera inlägget här :