Sömnlösa nätter.

publicerat i Allmänt;
Jag har svårt att sova skräcken kommer på natten jag är rädd för vara ensam rädd för mista min bebis. Snart är ja i v 28+4 de inte långt kvar om två veckor och de kryper redan i mig.

Låt de två v gå fort låt resten av graviditeten gå fort längtar så efter vår bebis den smärtan sorgen längtan glädjen går inte att beskriva i ord.

Igår va de en tårarnas dag, eller de varit en tuff helg allmänt de känns i hela mitt hjärta att de varit jobbigt. Igår kväll var vi i våran lilla kyrka så läste de upp Teas namn tårarna bara rann då liksom när de prata om att den dödahafe tillfört så mycket glädje när den leet, men hon fick ju aldrig le. Fy de va jobbigt.
Där efter blev de våran lilla runda på kyrkogården vi tände ljus på tre ställen hos en gammal faster till svärmor sedan på minneslunden för Tea, hon fick även en speciall beställd blomma från min favorit butik från Helsingborg, stod en stund prata med henne. Sen gick vi till min sambos mormors grav prata med henne och tände ljus hos henne. I lördags var vi hos min farmor och farfar, på något sätt känns de bra att veta Tea är hos två av de bästa jag haft i mitt liv och två av de bästa min sambo haft i sitt liv. Bättre människor kan inte passa henne åt oss. 

Tände ljus på minneslunden i Råå 



Sen tände jag ett elektriskt ljus för alla ängla barn på svenska kyrkans hemsida.



Och blomma och ljus hos Tea....

Kommer aldrig sluta älska henne aldrig sluta sakna henne eller glömma min fina prinssesa.

/ S 

Kommentera inlägget här :