Dålig blogg

publicerat i Allmänt;
Just nu är jag inne på min andra dag som inlagd på sjukhuset pog av sammandragningar fått dropp för de inte ska sättas igång och sprutor för att bebisens lungor ska mogna. 

Två dagar på sjukhuset har gjort att magen växt och de ju bra.

Haft bra hjälp fram till idag en barnmorska jag inte tål är. Här och tror hon kan bossa över mig. 

Men ja de bara gilla läget plutten ska ju vara där inne sina 15v om den inte får försig att titta ut tidigare..

Men livet knaprar på hoppet är att få en friska och glad bebis så de ska nog gå bra.

Hamnar på bb idag men får inte än röra mig för mycket bara lyda order.


/s

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anne Moijé :

Huvudsaken att ni mår bra. Kram.💕

2:a kommentar, skriven , av Anne Moijé :

Huvudsaken att ni mår bra. 💋

Kommentera inlägget här :