Litet projekt blev stort...

publicerat i Allmänt;
Det var meningen de skulle bli ett litet projekt att bar möblera om i sovrummet till Alice kommer.
Men såg blev det inte riktigt... Vi va tvungna att spackla och de innebär vi måste måla om lite, men det ska bli bra kan vi hoppas på.
Snart sätts de igång att måla här hemma, sen hoppas vi på att få två paket idag med så vi kan sätta upp och göra de klart till Alice.

Men just nu är halva sovrummet vid tv... Så allt är upp och ner. 

Smyg bild från sovrummet



En liten rapport från sjukhuset igår.
Flödet och vattnet i magen är fortfarande bra liksom CTG såg jätte bra ut.
Angående prover vet vi inget då de tar några dagar innan vi kan få besked på om de, är inte de fortfarande bra kan de få höja min medicin igen eller till och med behöva ta ut henne.
Sedan ska vi på tillväxt imorgon som vi med hoppas på bra resultat från är de fortfarande dåligt kan man behöva ta ut henne för det med. Så det är många viktiga saker som hänger på om hur det blir.

De mest viktigaste för mig är att vi fått styr på min apc-resistens i styr, för jag vill inte utsätta min flicka för blodproppar. Hoppas att inte behöva höja dosen för medicinen en gång till.

De finns många tankar om de.

Varför ska det vara lätt? 
Smidigt?
Så länge Alice och Mats må bra är jag nöjd. De två är allt för mig.

/S

Kommentera inlägget här :