Ultraljud...

publicerat i Allmänt;
Imorgon är de lite upp till bevis att se att bebisen lägger på sig som den ska. Vi ska på tillväxt kontroll som vi gör varannan vecka. 
De lite kul lite skämmande man hoppas allt ser bra ut.

Till helgen kommer mina föräldrar, ska ha mys dag med mamma på lördag något jag kommer uppskatta till hundra. Kommer inte träffa de till jul eller så mycket fören bebisen kommer. 
De bäst så, vill va nära mina läkare och mitt hem nu och inte på vift man vet ju aldrig när bebisen ska komma.

Har pysslat lite här hemma, försökt använda mig av de som finns hemma och inte köpa nytt hela tiden för göra pyssel...


Gjorde trolldegs stjärnor och hängde upp dem i en trollhaselsgren i fönstret 


Sedan tog jag idag en gammal pocket bok och vek mig en julgran av den...

Tar man av de man har hemma kostar de inget och man kan få de riktigt fint...

Både jag och sambon tyckte de blev riktigt bra...

/ S

Kommentera inlägget här :