Sjukhus...

publicerat i Allmänt;
Sedan söndags kväll har jag legat på sjukhuset.
Fick åka in med ambulans då jag hade hemska magsmärtor.
De tror jag fått en havandeskaps förgiftning som heter help. Men de inte hundra då jag fått kortison för bebisen skull blev proverna bättre pog av de så nu vill de se att proverna i te sjunker igen nu när jag inte får de mer. Så blir inne några dagar till. Men de har fått höja min innohep då de proverna var riktigt dåliga de ska jätte höga om man tar de men de va jätte låga så nu höjs de igen för slippa en ny blodpropp och riskera en bebis till... Så vi får se hur länge jag blir här inne. 
Har haft värkar som de måste ha koll på. Så vi får se vad som sker..
Många frågetecken utan svar... Så ja är lika ovist som alla andra...


/S 

Kommentera inlägget här :