När orken sviker....

publicerat i Allmänt;
Nu i en veckas tid har jag kämpat med orken hitta tillbaka till glädjen och inte känna mig helt trasig. 

För de just de jag gör just nu känner mig trasig.

Så många tankar känslor som inte går att styra.

Samtidigt jag längtar så efter våran bebis i magen är rädslan och ångesten stor för att mista denna bebis med. Ja jo jag gått längre en föra gången. Men en som inte mist ett barn kan inte förstå ens känsla eller ångest. 

I onsdags kunde jag inte ens gå upp tårarna rann exakt hela dagen och tog aldrig stopp och de dagar är fruktansvärt jobbiga att vända.

De som tycker man ska tänka positivt se de ljust och inte tänka på de ni kan slänga er i väggen. För detta är något man inte styr över eller har kontroll över liksom.






Lite bilder om graviditeten.

/S

Kommentera inlägget här :