Ett ägg!

publicerat i Allmänt;
Humm idag känns som en hopplös dag att få i sig mat, Precis fått i mig ett litet ägg och är helt jävla mätt, Fan jävla skit sägar jag Känner redan nu det kommer vara svårt att få i sig det lilla man väl ska ha i sig. Ja undrar ibland om det verkligen ska vara så här rästen av sitt liv man måste nästan tvinga sig i sig maten. Fan säger jag de svårt att tänka man ska ha sig allt när man knappt får i sig ett ägg. Men jag måste förska få i mig vätska till träningen i eftermiddag. Nä fy detta blev ett klag inlägg. Men visa dagar är faktiskt jobbigare en andra. Blä säger jag. /S

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Vill du tjäna pengar på din blogg? Jag har skrivit om två bra hemsidor att tjäna pengar på!

Jag har tjänat ca 2000 kronor på väldigt kort tid, och har knappt några läsare, några frågor? Ja. Då är det bara att fråga.

Kommentera inlägget här :