2012-08-02

publicerat i Allmänt;
Ja då är vi inne i Augusti oj va tiden går fort, om två veckor börjar jag skolan igen, sedan är jag äntligen Undersköterska :) känns toppen. Kan säga det finns saker som får en att fundera här i livet. Hur förklarar man för en människa jag gjort denna oprationen jag gjort för gå ner i vikt och för jag ska må bra! För jag inte lyckades gå ner i vikt, Att det är en rent helvete visa dagar då maten är det jobbigaste att få i sig,? då du måste tvinga i dig maten! Att de kan vara jätte jobbigt med maten att man få spy upp maten man ätit att vist man kan äta sedan igen, men jag brukar va super trött när jag inte får behålla min mat, ja spyr kanske inte varje vecka men de händer det gör det. Så många tankar gå runt i ens huvud, när man får frågan skulle de göra om den? Ärligt talat vet jag inte vad ska svara på den frågan, jag vet faktiskt inte om jag ska svara ja eller nä på det? Med tanken på jag fick bli om opurerad och den inte funka som den skulle göra, Hade jag inte fått den problemet så hade jag självklart svarat JA på det, men livet är inte att spola tillbaka utan man får leva med det man varit med om och de livet har att erbjuda dig. Mitt liv eller era liv det är väl på nått sätt meningen det ska hända! Slänger upp lite bilder ifrån mina 5 månaders vikt ned gång!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så lite bilder är det, men men livet är inte alltid lätt efter denna oprationen, /s

Kommentera inlägget här :