2012-08-16

publicerat i Allmänt;
Ja nä idag är torsdag och jag börjar räkna ner till mina tre lediga dagar och jag kan säga jag längtar att inte behöva gå och jobba eller gå till skolan utan bara för att vara och umgås med vänner utan att känna stress att jag måste till jobbet eller till skolan fy va skönt detta ska bli de är efter längtat i alla fall för mig i alla fall! de är väl behövligt speciellt när det varit lite mycket jobb kan jag erkänna nu i efter hand men nu är det gjort och nu börjar man väl landa i att det är verklighet igen med jobb skola och snart V 46 smäller det kan jag säga då har ni nog en jävligt lycklig Sofi som går med värdens största leendet för då är jag klar i skolan! Frågan är om man firar det? Eller om man ska va tyst och inte säga nått??/S

Kommentera inlägget här :