2012-08-17

publicerat i Allmänt;
En smärta en längtan som inte går att förklara känns de som, de hära med kläderna ja de börjar bli stora men jag tycker ja själv ser lika dan ut! Vem kan tycka om en som ser ut som jag? De nått jag undrar om ingen skönhet inget man kan älska så känner jag mig när jag kollar mig i spegeln in ser de finns mycket skin som hänger på en nu mera! mindre lokande mindre snyggt! nä fy, ja kan erkänna att de hade varit trevligt att ha någon som man kan älska och ja jag saknar Casper så sjukt mycket att de kan fortfarande göra väldigt ont i en! Ja det hade varit super kul ha en snygg kille och bara haha kolla va du inte fick! Men det är en dröm och drömma får man fortsätta att göra och vara tyst och inte säga till allt för många att man känner så! De finns så många för och naktdelar med att gå ner i vikt något man inte inser för en man väl är i det själv! Att det är så sjukt många människor som är utseende fixerade att man inte dög hur man såg ut innan ! Men frågan kommer man dugga nu? Eller man ska bli så small att alla ben syns duger man då bland folk? de kanske inte min dröm men jag skulle nöja mig med att gå ner en 10kg till i alla fall så då kan jag vara nöjd med min kropp! Man kanske inte ska lyssna på andra men man gör faktiskt det ens inre tar väldigt mycket åt sig på vad andra anser om en och tycker om hur man ser ut, man blir väldigt ledsen om de säger något som gör en ledsen! Men ja man kan vara stark och bara spola av sig allt folk säger och ta de med en klackspark men livet är inte alltid så lätt visa saker gör mer ont en andra. Visa saker som jag tycker är super lätta kanske du tycker är jätte svåra och tvärt om! Livet är inte alltid lätt och det är nog inte meningen vi har olika med och motgångar i våra liv som är olika tuffa. Tur är ju det för det är ju det som får en att bli starkare ! Så njut av ditt liv försök älska och ta hand om det du har i ditt liv! uppskatta det lilla folk gör för dig! Det är det som får en att må toppen!/S

Kommentera inlägget här :