2012-08-25

publicerat i Allmänt;
Vet ni vad det är lördag idag. Och jag är på toppen humör, Sitter och funderar på att livet är faktiskt rätt bra just nu om man tänker efter.  Om man försöker se posetivt med allt så funkar det faktiskt väldigt bra måste jag säga! Så ska verkligen inte klaga allt för mycket. Men en sak som slog mig nått jag aldrig tänkt på innan och det är FY fanken vad vi människor är beniga och att de gör rätt int om man trycker på dem. Nått man inte tänkt på innan faktiskt! Sen måste jag faktiskt komma igång med träningen igen nu! Går inte att glida runder längre!  Fast det har jag inte heller riktigt gjort bara väldigt svårt att få ihop träning med att jobba över 100%. Men nu känner jag suget av att få träna av att få röra på sig. En sak jag ska jobba i Ullared och det är träningskläder faktiskt. Behöver lite nya kläder innom det eftersom de andra är lite för stora eller rätt mycket förstora faktiskt! Humm ja så de bara att planera in hård träning här nu kommer ju ha lite lediga dagar nu mera och då ska det faktiskt tränas och inte ligga på latisdan måste faktiskt komma igång med det saknar faktiskt det väldigt mycket! /S

Kommentera inlägget här :