Kan vara svår att leva med!

publicerat i Allmänt;
Kan säga helt ärligt att jag är inte alltid lätt att umgås med, Jag har många åsikter och kan ha väldigt svårt att förstå att andra inte alltid tycker som jag, Förutom när det gäller två vänner jag har det är en tjej och en kille faktiskt, När de säger och tycker tvärrt om en vad jag tycker smäller jag inte av och blir skit arg. Vist jag jobbar väldigt mycket att kunna ta emot kretik och förstå hur andra tänker och vill ha det. Inte alltid lätt ska jag säga. De värsta jag vet är när folk dömmer ut en för man säger eller gör på ett sätt. Igenom att jobba med människor som man själv gör förstår man att alla inte kan och vill tycka som alla andra. Man kan resonrea och fundera på vad för fel man gjorde och hur man kan göra det bättre. Faktikt inget lättt att göra men det är ett måste för slippa samma mistag igen. Jag lovar jag har gjort jävligt många mistag inte ens jag är fel fri även om jag själv vill tro de ibland haha. Men kunna tänka efter för sig själv att de dära var inget bra det dära får jag ändra mig på är jävligt bra kan jag säga. Det starker en själv och det gör att ens humör är lugnare du stressar inte upp dig och du har lättare att bearbeta saker. Även om de inte är så lätt! Det vet jag om, Men det gör så man själv mår bättre trivas med sig själv när man har några nära som kan hjälpa en att bli starkare och må bättre:) Inte ens denna kvinnan är perfekt :)
 
 
Men glöm inte leva vi alla gör fel och lär oss av våra mistag, jag har lärt mig av alla mina mistag! Även om jag fått göra om de några gånger tills jag lärt mig av dem :) /S

Kommentera inlägget här :