Underbar ....

publicerat i

Kan säga du gör mig glad, hel, lycklig och du är en man kan säga allt till. Du tar hand om en är vaken med en när man är dålig du gör saker utan man ber dig om du bara förstår varför man är som man är ibland och jag för dig. Jag mår så bra med dig... Vi tycker inte alltid lika sant men vi komprimsar väldigt bra. Vi bara förstår varandra. Du laddar mitt batteri varje dag du får en att le och må bra till dig kan man säga allt. De finns en människa till utan min familj ja vill höja i detta inlägg och de dig Camilla du är lika underbar som min Mats ni två tillsammans får mig att må jätte bra speciellt efter detta år av mycket tunga saker och ja de finns en tung sak kvar men ni tillsammans får mig att glömma smärta glömma ja inte mår bra. Utan Camilla då vet ja inte vad ja gjort du är värld allt liksom Mats . Ni är änglar ni får dela mitt hjärta tillsammans. /S

Kommentera inlägget här :