2012-07-19

publicerat i Allmänt;
Ligger och mornar mig för att gå och jobba 12h idag. Men ska nog gå bra. Hur mår man då? Är väl rätt nervös om svaret från rönken som jag var på i måndags, får reda på hur de såg ut om två veckor då jag ska till läkaren. Men annars är det faktiskt rätt bra med mig tycker jag. Är på benen igen. Har tagit tag i mitt liv igen och alla mina måste så det känns skönt faktiskt att va igång med allt igen. Denna sommar kommer jag göra saker och inte bara sitta hemma och synd om mig själv, så det är faktiskt väldigt skönt. Om man får klaga på något vill jag ha mer sommar faktiskt en bara regn, fast regnet är bra med för då kan jag plocka svamp tänkte jag skulle ut och göra det nu i helgen när jag ät ledig faktiskt så det känns mysigt och kul att få görs nått kul. Nä nu måste ja upp och klä mig. / s

Kommentera inlägget här :