2012-06-30

publicerat i Allmänt;
Ja dagarna går och rusar i väg för en utan man hinner tänka så är det sista månaden på Juni idag och imorgon går vi in i en ny månad, vart tar dagarna vägen? En bra fråga. Men det bara att försöka med nya andetag fortsätta livet gå. Även om de känns tungt vissa dagar. Men på nått sätt måste det väl det med. Idag blir det att greja här hemma och sedan gå och jobba i kväll. Antingen har jag blivit förkyld eller har jag blivit allergisk emot något för näsan rinner hur mycket som helst! Vad händer annars då? JA jobba och försöka hitta mig själv.! Det kanske inte så lätt, kommit in i en sån här grej man tänker massa igen och jag förstår inte varför vissa saker händer och inte vissa! Men på nått sätt försöker jag leva med att det är meningen men ibland tycker jag verkligen inte livet ska vara som det är. För det gör mer ont en nytta när vissa saker händer och det inte så jag vill ha det. ! Men blir att kämpa i alla fall fast jag inte vill ha det så här!..... /S

Kommentera inlägget här :